melisenjor.reismee.nl

Thailand

Vorige week waren we al een beetje aan het wegdromen waar we rond deze tijd zouden uithangen. Hoe zou het er uit zien? Hoe zullen de mensen zijn? Hoe zullen we ons voelen? Wat een heerlijk gevoel om nu op die hangmat te liggen met een prachtig uitzicht.... Na aankomst maandagochtend 30 april, moesten we erg wennen aan Bangkok, crazy town. We hebben ons af laten zetten op Koh San Road, waar we een hotel hadden geboekt voor twee nachten. De drie dagen dat we in Bangkok verbleven hebben we een fietstocht gedaan door China Town, de volksbuurten en verschillende markten. Erg leuk om Bangkok op deze manier te leren kennen. Verder hebben we door Bangkok getourd met de metro, skytrain en tuk tuk. Natuurlijk pakken we op advies van een aantal van jullie iedere dag een massage..... Heerlijk! Vervolgens hadden we de behoefte om Bangkok even te ontvluchten en hebben we een vliegticket geboekt naar Krabi, met als doel naar Phi Phi Islands te reizen. In Krabi hebben we een tussenstop gemaakt van twee dagen. Hier hebben we een kayaktour gedaan door de Mangroven en verschillende grotten. De tour was een waar avontuur... We hebben hele mooie plekken gezien (zie foto's). We waren met een klein groepje van zes personen en natuurlijk hield Jordi zijn imago van "het stoutste jongetje van de klas" in stand door te wiebelen met de kayak, iedereen nat te spetteren en te roepen dat ie krokodillen had gezien! Gisteren hebben we de boot gepakt naar Phi Phi Islands. Mooi eiland met prachtige witte stranden en een gemoedelijk sfeertje. We hebben een hotel op een heuvel gevonden, waar we een eigen hutje hebben. Op het balkon hangt een hangmat van waaruit we uitzicht hebben op zee..... Vandaag hebben we onze wandelschoenen aangetrokken en zijn op de bonnefooi maar eens gaan lopen over het eiland. We hebben een jungleroute gevonden die eindigde op een prachtig, wit en rustig strandje. We blijven voorlopig nog even hier op Koh Phi Phi. Pakken morgen de boot naar omliggende kleine eilandjes. Wat we daarna gaan doen weten we nog niet. En dat is nou zo leuk aan deze trip...... Doen en gaan waar we zin in hebben. We hopen dat jullie een leuke koninginnedag hebben gehad en vandaag een top bevrijdingsdag. Veel liefs van Jor en Melis

Neeltje

Melissa en Jordi,
Dat klinkt super! Ontspannen en avontuurlijk in een prachtige omgeving die Thailand heet.... Ben benieuwd naar de foto's! Liefs, Neel

Pap en mam

Mooi bericht, geweldige omgeving, altijd goed om te horen dat het allemaal goed gaat, dusss genieten van julli verhalen.

pap en mam putbroek

ha eindelijk nieuws Geweldig wat julie allemaal zien en beleven. Laat jullie maar heerlijk masseren dat doet goed.
Geniet maar en laat ons mee genieten, groetjes
piet en gonnie

Vivian

Ha bofkonten,
super, super, super. Ben jaloers......
Koninginnedag was leuk. lekker zonnetje, daarna werd het hier weer herfst....

Janny

Wauw! Dat klinkt goed allemaal zeg. Doen en gaan waar je zin in hebt... Heerlijk! Geniet er nog van samen! Lieve groetjes, Janny.

lien

Het klinkt allemaal super, heerlijk en lekker genieten van alles om je heen. Geweldig. Groetjes van ons allemaal.

pernilla

Whoww te gek!! Ben jalours,geniet van deze mooie plekken op aarde.. liefs van ons 4e xxx

Ralph

Mooi man, en nog zoveel te zien en doen!

Meef

Ik geniet helemaal met jullie mee en waan me weer in romantische sferen:)..fantastisch!!
Enjoy, enjoy sjattekes..
xxx

mieke lichtenberg

In één woord prachtig!

Groetjessssss

Nanda

Te gek:) Heerlijk om te doen en laten wat je wilt, geniet ervan!!
Ennuh....melis....zijn dat nou dezelfde slippers op de foto??????

Sandra, Marco en Levi

Hey lieverds,

Wat fantastisch om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ik wordt jaloers als ik dit lees!!! Op en top genieten, heerlijk!!!
Ik blijf jullie volgen!!!

X San!!!

Wim

Gelukkig gaat het jullie goed! Wim had det noe gedach!
geniet ervan!

gr. Ger

Joan

Ha!! Wat heerlijk zeg, geniet er maar lekker van!
Groetjes Joan

Tessa en Erik

Hoi Melissa en Jordi,

Waauw, wat geweldig dat jullie zoveel mooie ervaringen opdoen in Thailand! Geniet ervan en wij zijn benieuwd waar de reis verder nog naartoe gaat!

Groetjes, Tessa en Erik

Jan en Marijke Akkerman

Vandaag voor het eerst eens jullie verslagen gelezen! Fantastische reis!
Hallo Melissa en Jordy.
Geniet van deze bijzondere tijd samen,dit zal jullie altijd bijblijven.
We blijven jullie nu wel volgen hoor!
Heel veel plezier samen!
Groetjes van Jan en Marijke uit Hellevoetsluis (weet je het nog Melissa?)